duminică, 28 februarie 2010

Ciorba de curcan

E o ciorba grecita cum ar zice Dana.Nu e a la grec,a la carte,dar e dreasa a la grec.

INGREDIENTE :

Care va sa zica avem nevoie de :

1-2 gaturi de curcan
2 cesti de legume de ciorba congelate,dupa preferinta
2 cartofi taiati bucati dupa preferinta
1 morcov taiat la fel
1 pastarnac taiat la fel
1 telina taiata la fel
3 galbenusuri
zeama de la o lamaie
patrunjel, leustean
smantana pentru servit,daca dorim

MOD DE PREPARARE:
Fierbem carnea in oala cu presiune,sau in ce oala  vrem ,timpul depinde de ce oala folosim, adaugam legumele si mai fierbem,20 de minute in oala normala sau 6 minute in oala de presiune.
Iaca legumele.(In afara de legumele congelate de ciorba,am mai pus cartofi,morcovi si pastarnac.)

 

Batem galbenusurile cu sare, adaugam zeama de lamaie si pe rand vreo 2-3 polonice cu zeama fierbinte,dupa care tot amestecul il adaugam in oala.Verdeta tocata ,patrunjel si leustean le adaugam la sfarsit ,dupa ce am inchis focul.
Se serveste cu salata de ceapa (ceapa taiata solzisori,amestecata cu sare,ulei si otet de vin  ) si smantana dupa gust.
POFTA BUNA !




4 comentarii:

  1. ma inviti la masa pansy?ti-a iesit o ciorba de toti banii.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Telepatica esti, nu am pus pozele dar ieri tot ciorba de gaturi de curcan alagrecita facui si eu.


    Azi o sa ii dau si salata de ceapa, daca tot ai dat ideea, sa fie tacamul complet (nu stiu cand urc pozele dar crede-ma pe cuvant).


    Dana

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani draga mea prietena, sa fii sanatoasa si sa ai o primavara frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna profesoara,
    V-am trimis un martisor prin email !
    Sarutmana si salutari cu cel mai deosebit
    respect ,
    paulica

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...