joi, 11 martie 2010

Papricas de pui



Papricasul este una din mancarurile favorite ale copilariei mele.Vara mama adauga si ardei gras rosu si eventual o rosie taiata cuburi.Dar iarna o facea asa cum va spun mai jos.Cu boia, multa ceapa, care ii da dulceata si smantana.Puteti sa folositi sau nu si boia iute.Dar cum mie imi place mancarea putin mai picanta, am adaugat si boia iute.

INGREDIENTE:

-2 piepturi de pui sau 6 pulpe de pui superioare sau alte parti ale puiului, care va plac
-doua cepe mare
-2-3 catei de usturoi
-o lingura de boia dulce
-1/2 lingurita boia iute (optional)
-o foaie de dafin
-sare,piper dupa gust
-ulei
-2 linguri de faina
-300 ml smantana
-2 cesti supa de pui sau apa fierbinte
-o legatura de patrunjel verde tocat

MOD DE PREPARARE:

Pieptul de pui se taie bucatele si se rumeneste in 2 linguri de ulei

Se adauga ceapa si usturoiul maruntite si se calesc impreuna cu carnea inca 2-3 minute, pana ceapa devine sticloasa.

Se adauga o lingura de boia dulce si jumatate de lingura de boia iute, daca doriti sa fie mai picanta  si se amesteca impreuna cu carnea, se mai prajesc impreuna jumatate de minut, dupa care se adauga foaia de dafin si supa sau apa si se lasa sa fiarba la foc molcom pana ce carnea este patrunsa.Se adauga smantana amestecata in prealabil cu 2 linguri de faina si se mai dau cateva clocote pana se leaga sosul.Se poate subtia daca este necesar cu putina apa sau supa de pui.Se asezoneaza cu sare si piper.



Se serveste presarata cu patrunjel verde tocat ,alaturi de galusti de faina (preferatele mele) ,piure de cartofi, mamaliguta sau paste.
Pofta buna !

2 comentarii:

  1. Eu prefer cu mamaliguta ...........deja m-am servit, e un deliciu.
    Pup si pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am facut-o si eu de data asta,dar il prefer cu galusti de faina,sau piure

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...