luni, 19 aprilie 2010

uragan de premii !!!!!!!!!!!!!!

Pentru ca am primit o multime de premii si pentru ca majoritatea le aveam ,am decis sa schimb imaginile.
Asa ca urmatoarele premii le ofer din tot sufletul tuturor!!!.Am sa ma duc pe rand la fiecare si am sa anunt.Alta conditie nu pun.asa ca voi spuneti ce vreti,ce va place,ce nu va place,ce nu v-ar place,dupa cum va place !.
Va multumesc insa din suflet tuturor prietenelor mele de aici ! sunteti grozave si asta dovedeste ca noua tuturora ne pasa !(una de alta).In mod special ofer aceste premii Valentinei si Danei si Yafei si Sarahei si Gabrielei Cara si Mayei TUTUROR !!!


funny food art

29 de comentarii:

  1. Am primit si ridicat cu placere :) te pup.


    BDana

    RăspundețiȘtergere
  2. Panseluto, ce frumos covorul de maci! Cu celalalt, funny, m-ai dat pe spate, e... tematic! Multumesc pentru ca mi le-ai oferit si mie, promit ca maine sa le afisez, pentru ca sunt inedite. Nu pot rata asa ceva. O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. pupu-va dano si elena ! sa fiti bucuroase,sanatoase si fericite si tot ce vreti voi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Pansy,superb raul de maci!!!A doua e simpatica tare....nu pot sa refuz asa premii super(mai ales ca macii sunt pe locul doi in preferintele mele)!!!Multumesc ca te-ai gandit si la mine!!!Te tzuc morosanca me!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pansy, multumesc tare mult ca te gandesti tot timpul la mine.............frumoase premii.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pansy, superbe premii,cel cu oul cel putin e total!O sa trec sa le ridic ceva mai tarziu daca nu te superi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, am dat clik la concursul la care participi numai ca am dat peste un alt nume si anume Cipaianu Georgeta.............este bine sau am gresit ceva?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. medi nu ai gresit,asta e numele meu

    RăspundețiȘtergere
  9. fetelor,am spus ca nu ma supar,sunt pentru toate fetele frumoase cu care intru in contact virtual,fara exceptie.sunteti libere sa procedati dupa cum va e voia.

    RăspundețiȘtergere
  10. marturisesc ca mi-ar place comentarii mai pertinente.adica pro sau contra cu argumentatia necesara,atunci cand exista.nu ma supar de loc,dimpotriva.abia astept sa ma iau de gat cu cineva ! evident glumesc,eu sunt varsator,asa ca nu prea veti vedea agresivitate din partea mea.dar parere spusa pe sleau,da.

    RăspundețiȘtergere
  11. yafa stie de ce .(asta a propos de reclama la bere ca prietenii stiu de ce ).

    RăspundețiȘtergere
  12. Pansy, ma belle amie de l'Est, c'est avec plaisir que j'accepte tes prix.
    merci et bravo pour ta générosité.

    RăspundețiȘtergere
  13. Suuuper,tare!!!frumoase premii.Eu i-ti multumesc foarte mult ca te-ai gandit si la mine,si ca m-ai trecut printre preferatele tale!am si luat premiile!te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  14. d'abord je te dis bravo pour ces beaux prix ensuite je te remercie infiniment de me les avoir offert tu es un amour, c'est avec plaisir que je les accepte
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru cele doua premii,unul foarte frumos si unul tare,tare simpatic!Iti doresc o saptamina frumoasa!xxx

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoase sunt ,te pup Pansy si multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  17. mersi, dar nu stiu cum sa il afisez la mine pe blog :(.....help?

    RăspundețiȘtergere
  18. merci mult draga mea Pansy.le-am ridicat si le voi posta in aceasta seara.pupici
    PS pt Kristina
    draguta imi permit sa te ajut ,daca nu-i cu suparare.
    1 dai click dreapta pe poza si apo "save picture as",astel salvezi poza (trebuie sa retii unde ai salvat-o)
    2.mergi pe blog-ul tau si deschizi un nou post(exact ca atunci cand vrei sa postezi ceva pe blog)
    3 scrii ce vrei sa scrii despre premiu si apoi atasezi pozele ca ca atunci cand pui o poza la o postare.
    asta e tot,sper ca ti-a fost de ajutor.o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  19. Pansy,

    Multumsc din suflet pentru premiu si aprecieri.
    Chiar daca nu-l voi posta,pentru ca asta e politica mea,vei stii ca te iubesc.
    Multumesc pentru comentarii si modul cum ma susti la dieta.
    Sunt perfect de acord cu tine in privinta comentariilor pertinente care emit si pareri nu numai
    Mvaiiiiii!!!!!!
    Te pup varsatoare draga.

    Lia

    RăspundețiȘtergere
  20. Pansy multumesc pt pemii,cel cu oul e BESTIAL!

    RăspundețiȘtergere
  21. fetelor,sa le stapaniti sanatoase.
    kristina,vezi ca ti-a raspuns sarah despre cum sa procedezi.

    RăspundețiȘtergere
  22. Duhhhhh!!!..Sarah merci.. era prea de dimineata sa ma gandesc...ca de fapt trebuie sa postez la mine pe blog!....:) mersi mult oricum :):)

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc de premiu. Foarte dragute ouale. Te salut cu caldura.

    RăspundețiȘtergere
  24. te rog sa imi citesti ultima postare.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pansy,multumesc pentru maci si oua.Ma bucur ca te gîndesti la mine!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc draga mea prietena, niciodata nu ma uiti. Daca tot suntem in metropola asta numita Bucuresti, poate ne si intalnim intr-o zi la o cafea. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pansy, iti multumesc tare frumos pentru premii.

    RăspundețiȘtergere
  28. Draga Pansy, multumesc mult pentru premiu!
    Ma bucur ca vrei sa fim prietene!

    RăspundețiȘtergere
  29. va multumesc fetelor ca ati trecut pe aici.ii spuneam giovannei,ca la fel ca si ei,imi place sa-mi incep dimineata cu cafeaua in fata calculatorului,citind comentariile si postarile voastre noi.e ca si cum am sta la o sueta.
    asa naina,merci de invitatie musai s-o punem in practica.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...