sâmbătă, 17 aprilie 2010

Snitele kievskaia


Am vazut reteta asta in bucataria paradis si mi-a placut drept care am si incercat-o.Am modificat-o putin,in sensul ca am adaugat una alta,dar rezultatul a fost bun.

INGREDIENTE:
-2 piepti de pui fara os si fara piele
-100 g unt
-2 Lg patrunjel tocat
-sare,piper dupa gust
-2 catei de usturoi zdrobiti
-sos de soia
-3 oua
-faina cat este necesar
-5 Lg (linguri ) pesmet
-1 Lg cimbru
-1 Lg busuioc
-3 Lg parmezan
-ulei ptr.prajit

MOD DE PREPARARE:

-se fileteaza pieptul de pui ,se stropeste cu sos de soia si se pune la marinat impreuna cu 2 catei de usturoi zdobiti, in frigider pentru o jumatate de ora
-untul se freaca cu patrunjelul,sare si piper din belsug


-pe fiecare felie de pipept se pune o bucatita din untul cu verdeturi si se ruleaza.
-pesmetul se amesteca cu cimbru,busuioc si parmezan
-apoi se procedeaza ca la orice snitel: rulourile se dau prin faina,ou si pesmetul preparat ca mai sus.
-se prajeste in ulei mult,si pe o parte si pe alta, la fel ca snitelele, pana rulourile devin aurii


-se scot pe hartie absorbanta,pentru a elimina excesul de ulei.


-serviti cu ce garnitura va place.Eu le-am servit cu legume la cuptor si salata verde

15 comentarii:

  1. Mmmm, ce bine arata,cred ca au fost delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. j'en suis sûr que c'est délicieux, vous avez dû vous régaler
    une superbe recette qui me plait beaucoup
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  3. Un plat délicieux.
    J'aime beaucoup.
    Bon weekend.

    RăspundețiȘtergere
  4. premii frumoase te asteapta la mine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata minunata atat snitelele cat si legumele la cuptor.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. merci fetelor,merci mimi ,trec mai tarziu sa le culeg !

    RăspundețiȘtergere
  7. merci fimere,merci nadjibella,bonne week-end a vous !

    RăspundețiȘtergere
  8. Pansy,dar ce bine arata!!!!Ne place mult pieptul de pui facut in orice fel asa ca sigur o sa testez reteta ta !!!!Sa ai o saptamana super!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. judy,foloseste condimente fara sa te sfiesti

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi! Am venit in dar cu premii care te asteapta sa le ridici la mine pe blog!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Din pacate,în ultimele zile,doar pe la ore din astea mici am timp de vizitat bloguri.M-ai omorît cu snitelele astea delicioase!Asa-mi trebuie daca eu la ora asta ma uit la bunatati! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata tare bine snitelele tale.Salivez ca intraram in dieta sticta.Ma bucur ca ti-au placut.Sa va fie de bine.O saptamina frumoasa.Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  13. rulada asta de pui o am si eu pe blog da putin modificata ,e foarte buna si tie ti-a iesit foarte bine felicitari,fetitei mele i place mult,ai sablonul de la blog ca al meu,pana sa te ajung la postari mai am cativa ani,hahaha,mi-ar place sa am mai mult timp sa lucrez la el ,dar eu intru foarte rar si am atatea retete

    RăspundețiȘtergere
  14. doinitza,te-am vizitat,ar merita intr-adevar si blogul mai multa atentie.faci niste torturi foarte frumos decorate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...