joi, 12 august 2010

Incercarile vietii

Care vasazica,aseara am ramas cu masina in drum,din niste motive stiute numai de ea,pe care probabil ca o sa le aflam maine,azi pe astea 100 de grade care sunt afara am reusit s-o tractez la service.Asa ca urmeaza bani si distractie cat cuprinde.Dupa care ma duc la posta sa ridic "premiu-cadou" de la JM ,care a sosit in sfarsit.Cand colo ce sa vezi,draga de JM l-a trimis pe numele de cod Pansy.Asa ca eu ,la posta cu buletinul in mana, n-am reusit sa le demosnstrez femeilor alora,ca eu sunt Pansy.(cica n-aveau internet din asta pentru toata lumea,doar din ala pentru serviciu ???!!!!!!!!!!!!!!!,ca ele nu se joaca pe calculator,ca altii ! adica ca mine)Cred ca ea a pus la expeditor numele ei de blog,ca pe ala real mi-l spusese,da'cica nu corespundea.Dar asta mi-a dat prin cap abia in drum spre casa.Toata discutia de la posta parea scoasa din Castelul lui Kafka.
Ajunsa acasa,mare sa ma arunc in ea n-aveam,asa ca m-am aruncat intr-o bere rece.Cat despre mancat,mai la toamna.Si cu toate astea si atata transpiratie,de slabit nu slabesc !!!!!Nu stiu cum sunteti voi,da'eu m-as baga in frigider,ca e destul de mare si gol.
Asa ca va mai arat poze spre si din Tulcea , de pe faleza Tulcei,unde am fost si cu prietena si gazda noastra 2 Meaista ,  Levent (alintata Levantica).
Aici este statia de transformre de la Tariverde,a campului eolian tulcean,unde nu se inteleg cei care au investit in el si cei de transelectrica sau cum le-o zice baietilor astia destepti din energie.
 Stefan cel Mare cred ,,sau Mircea el Batran  ,dupa aliura la Tulcea

Carciumile ne mananca in concediu !
Da'saramura asta a meritat! Sapunul galben de alaturi e mamaliga aferenta !
Da ' am uita sa va spun ca am intrebat despre ce peste proaspat aveau si am inrebat si de morun.La care chelnerita ,cam de varsta mea pesupun,dar pempanta ,avea parul alb  si colorat cu eau d'argent si niste ochelari cu rame scumpe(credeti-ma ca ma stiu la rame de ochelari) imi spune ca nu are morun ci doar sturion!asa ca am ales sfantul crap si somn si nu ne-a parut rau.Care vasazica,restaurantul Select din Tulcea merita vizitat.

Carciuma hotelului Select,avea pe sus o insalatie cu mici ajutaje prin care din cand in cand pulverizau apa rece,eu zic ca si parfumata ei zic ca nu.In momentul pulverizarii se racorea putin atmosfera dupa care revenea la normal.Chestia asta marturisesc ca nu mi-a placut ,dar lui Dinu da :

Dupa ce am mancat extraordinar,pe faleza la plimbare in cel mai torid soare :

Sandalele le-am descoperit in Bulgaria la un magazin italian ce le fabrica acolo.Dimineata inainte de a pleca ne-am trezit amandoua ca eram incaltate la fel ,dar asta e !

Si minaretul.Gazda noastra fiind tataroaica e un simbol important pentru ea.

Bunastare romaneasca :

Bateau mouche pe Dunare

Omul asta era un surdomut si pescuia destul de aplicat la mal.Probabil ca autoritatile il lasa,ca n-am putut afla cum e legal.Pentru ca banuiesc ca daca ma duc eu acolo cu unealta lui,nu-i acelasi lucru..Pestisorii prinsi ii punea intr-o punga.Cred ca avea cam un kilogram de peste mic.Domnii cu palarie erau niste anglofoni.Am putea spune ca suntem pe Promenade des Anglais.

aici unii mai colorati si mai putin dotati ,dar urmariti de aceiasi domni englezi,sau irlandezi.