luni, 12 martie 2012

Cupcakes cu lapte condensat

Am promis Kadiei ca am sa postez o reteta pentru provocarea ei,dar abia acum i-a venit randul.Asa ca i le dedic de Martisor ! Niste prajiturele aromate si usor de facut

INGREDIENTE:

masura 1 ceasca =240 ml
-1 ceasca faina
-1 ceasca lapte condensat (o cutie 397g)
-60 g unt topit
-1 ou
-interiorul (maduva)unei pastai de vanilie
-1 sambure tonka ras
-coaja de la o lamaie rasa
-50 ml lapte
-1 pliculet praf de copt
ptr decorat :
-1 plic de crema pentru prajituri cu gust de trufe si rom de la dr.Oetker
-250 ml lapte
-2 Lg zahar pudra

MOD DE PREPARARE :
-faina cernuta se amesteca cu praful de copt si sarea
-laptele condensat se amesteca cu cu untul topit si racit,oul si restul condimentelor,apoi se adauga pe rand peste faina.Daca amestecul rezultat e prea vartos (asta depinde de faina),adaugati lapte.Eu am adaugat 3 linguri.
-ungeti formele de muffins si umpleti-le cu amestec 2/3
-coaceti in cuptorul preincalzit la 200*C,timp de 20-25 de minute,pana trec proba scobitorii.
-lasati la racit si intretimp pregatiti crema pentru decorat.Folositi ce crema va place.De data asta am folosit crema asta de la dr oetker,care e un fel de mousse foarte aromat.Am preparat-o dupa indicatiile de pe plic

Sper sa va placa si sa le incercati!

9 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...