luni, 29 august 2011

Pui dulce picant

O friptura de pui rapida si aromata.Eu am folosit pulpe de pui superioare,dezosate si fara piele,voi puteti folosi de care vreti sau aripioarele cred ca voi fi la fel de bune.

INGREDIENTE:
-1 kg pulpe superioare de pui
ptr.marinata:
-1 lg(lingurita) boia iute
-1 lg boia dulce
-1 lg ghimbir macinat
-1.Lg (lingura) mustar a l'ancienne (cu bobite de mustar)
-4 Lg miere
-2 Lg sos soia
-1 lg praf de usturoi,optional
-piper dupa gust
-ulei pentru prajit

MOD DE PREPARARE :

-se amesteca toate ingredientele pentru marinata
-se marineaza carnea in acest sos timp de 2 ore, la frigider
-se prajesc bucatile de carne intr-o tigaie zepter,dupa regulile ei de prajire, sau intr-o tigaie antiaderenta la foc iute.
-sosul ramas dupa prajire se poate deglasa cu putin vin si se sereveste peste friptura.
-noi am mancat friptura cu salata de varza.

19 comentarii:

  1. Hm ce bunatate , imi place dulce-iute! O zi minunata! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super buuun, imi place asa de muult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Adela,Danutza,e doar unul din modurile de a gati rapid si gustos puiul.

    RăspundețiȘtergere
  4. E o combinatie perfecta ,imi place tare mult!O saptamana frumoasa iti doresc Pansy!

    RăspundețiȘtergere
  5. O marinta perfecta!! imi place tare gustul dulce picant!! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Flory,Antonina,ma bucur sa va regasesc!
    O saptaman frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult marinata ta,eu n-o pot face ca am "sclifosita"aia mica care nu mananca....dar peste friptura in farfurie de fiecare data adaug o gramada de sosuri chinezesti si tailandeze...o minune de sosuri picante.
    Arata minunat puiul tau...
    Te pup si-ti doresc o saptamana placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai e vreun loc liber la masa? Mi-e pofta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Petronela,am avut si eu probleme la vremea mea cu baiatul meu,mai ales la legume.totul e sa-i prezinti mancarea colorat frumos si asezonat cu ceva ce-i place.al meu nefiind mancacios,i-am dat mancarea frumos aranjata de fiecare data de fapt frumos colorata si asa manca de toate . si apoi cand plecam in concediu ,comandam tot timpul altceva,de regula ce nu manca acasa.si a ramas cu asta,cu a manca la carciuma ce nu mananca acasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. xandrine,nu stiu pe unde traiesti,dar mi-ar place sa ne cunoastem

    RăspundețiȘtergere
  11. Receta muy sabrosa se ve muy tentadora,combinación estupenda,abrazos grandes y muy linda semana.

    RăspundețiȘtergere
  12. buna,buuuuna,sigur voi face.multumesc pentru reteta,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place fetelor ca ma laudati,imi da senzatia ca am stat impreuna la masa s la un pahar de vin !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...