duminică, 4 septembrie 2011

Gogosari murati mai altfel

Reteta asta o am de la Levent,gazda si prietena mea  de la 2 Mai.Mi s-a parut o reteta simpla si extrem de gustoasa care merita incercata.
INGREDIENTE :
-nu dau cantitati ,veti vedea la modul de preparare de ce
-gogosari,de preferat de dimensiunea (diametrul) borcanului in care ii puneti,daca ii puneti in borcane mici de 700 g.
-zahar
-otet
-ulei
-sare
-foi de dafin,boabe de piper,hrean

MOD DE PREPARARE
-se spala gogosarii si le scoateti cu grija cotorul,apoi ii asezati intr-o tava ce merge la cuptor.

-in fiecare gogosar puneti :
            -1lg (lingurita) ulei
            -1 lg otet
            -1 lg zahar
            -1 vf de cutit de sare


-puneti gogosarii in cuptorul incins la 180 *-200* C,adica la foc mediu, pana ce coaja de pe ei se zbarceste,apoi lasati tava acoperita cu o folie sa se raceasca
-asezati cu grija gogosarii in borcane, cu gaura in jos,ca sa se scurga zeama continuta in gogosar,adaugati foi de dafin,boabe de piper si hrean ca la orice conserva Daca  gogosarii au lasat ceva zeama si in tava,adaugati-o si pe ea in borcane.
-sterilizati borcanele in bain marie sau dupa metoda dorita.


Ce ziceti de o fasole batuta si niste gogosari alaturi ?

42 de comentarii:

  1. interesant mod de a conserva gogosarii

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine si este chiar interesanta reteta. Am salvat-o, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mitinita,e drept ca e un altfel de mod,dar incearca 5-6 gogosari ptr 1 borcan si ai sa vezi ca n-o sa-ti para rau.ce am eu aii in poze ,este o conserva de toamna trecuta.dar am zis sa postez,ca sa puteti eventual incerca reteta.vaasigur ca merita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nely,sa-mi dai de stire daca o incerci.te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si euuuuu.la mine nu se gasesc gogosari.mi-am plantat anul trecut dar cand au inflorit i-a jumulit nepota-mea .pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Super reteta! Ma tot gandesc la fasolica aceea cu gogosari alaturi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata super,de buni nu mai zic.Sunt preferatii mei.Te pup!P.S.Am deschis si eu blog,si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Sunt si eu in cautare de prieteni care sa ma viziteze si sa-mi spuna daca le place ce vad la mine sau nu.Multumesc mult.DiaMar bucataria galbena diamar99.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca v-a retinut atentia reteta .va asigur ca merita incercata.

    RăspundețiȘtergere
  9. DiaMar,succes si trecsa te vizitez cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce metoda inedita,imi place!Trebuie sa fie foarte buni gogosarii,merita un test.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. desi e foarte de dimineata, mi-ai facut o pofta de nu pot spune :))!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce mod interesant de a conserva gogosarii!Nu-i gasesc mereu, dar daca-i gasesc stiu cum sa-i pregatesc.Multumesc PansY!

    RăspundețiȘtergere
  13. Très bonne idée c es poivrons en conserve. je note la recette.
    A très bientôt

    RăspundețiȘtergere
  14. Fac si eu o reteta asemanatoare, cu mici exceptii: pun in gogosar si un catel de usturoi necuratat si 3 boabe de piper; nu pun foi de dafin; fierb borcanele 15 minute. Reteta a inlocuit cu mare succes o alta reteta pe care o faceam de peste 5 ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Flory,Zazuza,Lilly gustul lor e foarte bun.Ei zic sa incercati cu 5 gogosari ce intra intr-un borcan de 720 g.Sunt convinsa ca nu o sa regretati

    RăspundețiȘtergere
  16. Marysa,ma gandeam sa incerc si eu cu usturoi,da'uite ca nu -am gandit sa-l pun necuratat.Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmmmmmmm.......ce buni !
    Si arata si tare fain.
    Bravo Pansy !
    Te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Faina reteta si sunt foarte buni la iarna !

    RăspundețiȘtergere
  19. pupu-te si io Sidy !Multumesc de apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  20. Mimmi draga,cum ziceam mai sus,poti incera cu 5-6 gogosari sa vezi ce bunatate iese!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place cum i-ai preparat,sunt sigura ca sunt gustosi!Cred ca am sa pun si eu asa!O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. mariette da-mi de veste daca i-ai pus!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai ce sa zicem? Pune masa ca venim:D.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua.Link ex cu www.bucatariaculinara.net se poate? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. OK Iulia,eu pun gogosarii voi veniti cu fasolea !!

    RăspundețiȘtergere
  26. Offtopic : Leapsa - http://www.claudiu-savu.info/2011/09/stai-ca-trag-carte-scrisa-de-gheorghe.html

    RăspundețiȘtergere
  27. Am gasit gogosari azi.Revin cu impresii.

    RăspundețiȘtergere
  28. Claudiu,am facut un comentariu la tine pe blog.pana n-o citesc nu stiu sa fac comentariu,pot doar sa spun ca poate fi interesant

    RăspundețiȘtergere
  29. lilly,n-o sa regreti ca sunt tare buni.acuma ce sa spun ? da'asa e

    RăspundețiȘtergere
  30. o reteta foarte, foarte buna.... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  31. o reteta usoara si interesanta. Nu am m-ai pus asa gogosarii, dar o sa incerc. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nbici eu pana nu am gustat si apoi amj aflat cum se fac.Sunt buni rau !

      Ștergere
  32. Răspunsuri
    1. Euzic ca merita incercata, pentru ca godosarii ies foarte gustosi

      Ștergere
  33. Suna si arata grozav! Multumim ca ai impartasit aceasta varianta si cu noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa parerea mea este printre cele mai bune retete de gogosari murati.Merita incercata !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...