vineri, 2 iulie 2010

Prajitura cu Cocos si lamaie

O prajitura onctuoasa ,dulce si aromata, a carei reteta o am de la prietena mea Deanna.

INGREDIENTE
masura ceasca (cup) aprox 240 ml

200 gr unt sau margarina daca vreti s-o faceti de post
1/4 ceasca de sirop gros ca mierea (melasa sau alt sirop concentrat - artzar etc) in lipsa miere diluata cu apa pana ajunge la consistenta unui sirop gros
1/2 ceasca stafide (eu am pus si merisor)
1 1/2 ceasca faina
1 linguritza praf de copt
1 ceasca de nuca de cocos rasa
1/2 ceasca de zahar
1 & 1/2 ceasca fulgi de porumb (pt micul dejun) sfarmati usor in bucati putin mai mici
zeama de la o lamaie mica
Zahar pudra amestecat cu coaja de la o lamaie rasa

tava 20x30 cm


1.Se amesteca la cel mai mic foc posibil (sau in cuptorul cu microunde) untul si siropul (eu am avut sirop de artar asa ca l-am folosit ) pana cand untul devine fluid
2.Se adauga stafidele si se amesteca bine
3.Se adauga nuca de cocos, zaharul ( poate fi pudra) si fulgii de porumb sfaramati pe jumatate.Faina se cerne,se amesteca cu praful de copt apoi cu restul compozitiei


4.Se combina bine sa se omogenizeze si se pune aluatul, intinzandu-l cu mana, intr-o tava bine unsa de 20x30 cm.
5.Se coace la 200*C timp de 20 de minute sau pana cand devine aurie si trece proba scobitorii
6.Cand s-a racit se pudreaza cu zaharul cu coaja de lamaie(eu am presarat si fulgi de cocos)  sau daca vreti se acopera cu orice glazura aromata cu lamaie .

13 comentarii:

  1. foarte interesanta prajiturica!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca aceasta prajitura face parte din clasa celor pe care le gusti si nu te mai opresti din gustat.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine suna trebuie sa fie foarte gustoasa.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta si deloc greu de executat.. Un weekend placut iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta reteta,sigur trebuie sa fi fost buna.Arata foarte bine si nu mi se pare chiar asa de greu de facut!weekend placut pupik!

    RăspundețiȘtergere
  6. un gâteau à la noix de coco est parfumé au citron c'est excellent
    j'aime beaucoup
    bon weekend

    RăspundețiȘtergere
  7. Noix de coco et citron : excellente combinaison. j'aime beaucoup.
    Bon weekend et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Suna tare bine...Mie imi plac prajiturile cu nuca de cocos... deci si asta mi-ar place cu siguranta... Multumim de reteta

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de bine arata si ce aromata trebuie sa fie.Am sa incerc cu siguranta reteta.
    Te pup si-ti doresc o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. buna pansy, ti-am trimis un mail in care ti-am atasat pozele cu ce contine cadoul de l amine..l-ai primit?sau esti plecata in vacanta?pup,sorry ca nu a ajuns inca!

    RăspundețiȘtergere
  11. asa ceva nu am mai vazut ma chinui de o ora sa deschid o pagina de a ta mar fii interesat cum ai facut cosuletele dar e inposibil nu ma lasa sa l deschid

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...