joi, 26 august 2010

Geantak- Un fel de placinta cu carne (Posetele)


Iata o noua reteta tatareasca.Eu le zic "posetele".Sunt foarte bune intr-o seara calda alaturi de iaurt sau lapte batut rece.
Cantitatile de mai jos,le-am estimat,pentru ca Saide le face la ochi.La sfarsitul asta de saptamana am sa le fac si eu acasa si am sa vin cu corecturile necesare.

INGEDIENTE:
-2 oua
-500 ml iaurt

umplutura:
-0,5 kg piept de pui tocat (sau carne de miel,sau de care va place)
-2 cepe tocate
-sare,piper
-o lingura mare de menta uscata

aluatul:
-600 g faina
-1 cub de drojdie
-sare
-apa calda

MOD DE PREPARARE:


-carnea tocata se amesteca cu ceapa,sare,piper si menta uscata





-se framanta un aluat din faina,drojdie si apa calda,dupa care se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul





-alutul se ruleaza in suluri cam de 5 cm in diamentru,apoi se taie rondele cam de 1 cm grosime


-se pune o lingurita de carne in mijlocul fiecarei rondele,apoi se pliaza pe diametru si se lipeste bine aluatul pe margini cu degetele


-se aseaza posetelele rezultate intr-o tava unsa bine cu ulei  , in picioare,sa se sprijine una de alta,cu lipitura in sus




-se bat 2 oua si se ameteca cu iaurtul dupa care se toarna peste posetele si se da la cuptorul incins la 210*


-se servesc calde sau reci la un pahar de iaurt sau compot.Parerea mea este ca sunt mai bune calde,asa ca a doua zi le-am incalzit la microunde pe cele ramase.


POFTA BUNA!

18 comentarii:

  1. imi lasa gura apa..trebuie sa fie bune...:)trmite si la mine una..please:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata asa de bine! Desi eu ma cam feresc de placintelele cu carne, le prefer pe cele cu ciuperci, dar astea arata exceptional!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!Afara s-a mai racorit si cred ca o sa ma incumet sa dau drumul la cuptor!Negresit voi incerca!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine mai arata .........si ce gustoase trebuie sa fie.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa arata topcita,o placinta cu branza impachetata aprope identic cu aceasta...imi place mult,inca n-am incercat varianta cu carne dar ma gandesc ca trebuie sa fie gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super.Ce buna trebuie sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Voilà une recette qui me plait beaucoup.
    je la testerai bientôt.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc tuturor,merita incercata !

    RăspundețiȘtergere
  9. bine bine,dar suberek? kobete?

    RăspundețiȘtergere
  10. turcoaica din c-ta5 septembrie 2010 la 09:58

    Aluatul trebuie facut cu iaurt in loc de apa calduta(asa este reteta originala).A iesit foarte bine si este foarte bun langa un pahar de ayran.Felicitari ptr.blog ,voi reveni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Turcoaico,multumesc de precizari.te astept cu drag si idei de retete

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca sunt foarte bune. Mai trec pe la retetele tale tataresti.

    RăspundețiȘtergere
  13. mi s-a facut foame :p~
    o sa le fac si eu, dar cu branza ca nu mancam carne, o sa te anunt cand le fac si daca imi dai voie, postez reteta si pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  14. draga gringarl incearca-le ,poti sa postezi reteta,cum sa ma supar

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc inca o data pentru vizita si am sa te vizitez si eu deindata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca o daca merci pentru retetele tataresti, si indeamn-o pe dna Saida sa continue pleaseeee :-D

    Tatarman mai sus are postate retete foarte bune de asemenea - era pana acum singurul unde le vazusem.

    Daca gasesti pachetele de wonton wrappers (patratele aprope la fel de fine ca foile de placinta care se folosesc in retetele chinezesti de wonton) se pot umple tot asa, pe urma aduse colt langa colt si lipite cu putina apa, puse la fel in tava si coapte - sunt delicioase si mai putina coca, mai ales pt cei ce tin la talia lor ;-)

    RăspundețiȘtergere
  17. FlyingRoo,la vara sigur mai fac rost de ceva retete.Din pacate la noi nu am vazut wonton wrapers.se mai gasesc cateodata doar foi de orez.in rest foi de placinta normale,care cred ca pot fi folosite.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...