miercuri, 28 decembrie 2011

Chec de ciuperci


Provocarea "secreta" lansata de Ama in bucatarie  mi-a atras atentia si mi-a placut,asa ca m-am inscris si eu la ea.In ce consta provocarea : fiecarui blog inscris i se aloca,in mod confidential,un alt blog,spre a-l cerceta ,a alege o reteta  si a o si executa.Reteta se posteaza pe blogul personal respectand regulamentul,iar la sfarsitul lunii ,Ama va face sinteza lor.Un mod de a cunoaste mai bine intre noi. Daca va tenteaza ideea, vizitati blogul Amei si inscrieti-va !
Mie mi-a fost repartizat blogul Claudettei  .E un blog al unei tinere mamici,care prezinta diverse lucruri crosetate,foarte frumoase ,dar are si  retete,dintre care am ales chec de ciuperci.
Am facut mici modificari fata de reteta ei,pentru ca mi s-a parut ca reteta seamana mai mult a sufle decat a chec,avand mult mai putina faina,doar 5 linguri si fara praf de copt.
Asa ca iata varianta mea :
INGREDIENTE :
-1 cana de faina cernuta
-1 pliculet praf de copt
-1 ceapa tocata sau 2-3 legaturi ceapa verde
-500 g ciuperci proaspete (sau 2 cutii de ciuperci conservate)
-30 g unt
-5 oua
-5 Lg (linguri) smantana
-3 Lg ulei
-1 legatura de marar mai mare
-1 ardei iute (al meu nu a fost  iute asa ca am pus unul intreg)
-1 ardei rosu mai mic,taiat cubulete
-sare,piper
-parmezan ras

MOD DE PREPARARE :
-taiem ciupercile felii si le tragem in unt,pana se evapora toata apa continuta,saram, piperam lasam la racit
-cernem faina impreuna cu praful de copt
-batem ouale apoi adaugam pe rand uleiul,smantana,faina
-incorporam cu ajutorul unei linguri ceapa,ardeii,ciupercile,verdeata
-potrivim de sare si piper

-ungem tava de copt cu ulei si turnam amestecul in ea
-coacem in cuptorul preincalzit la 200* aproximativ 35-40 de minute,pana trece proba scobitorii.
-cu cateva minute inainte de a fi gata,presaram parmezan ras deasupra si mai lasam 4-5 minute in cuptor

-dupa ce s-a racit,scoatem checul din tava.Il taiem doar rece,daca vrem sa avem felii frumoase.
Pofta buna!

23 de comentarii:

  1. Un aperitiv excelent! Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunattt ! <3 Am facut si eu niste muffins cu ciuperci, compozitia era asemanatoare, doar ca in loc de praf de copt am pus un agent de crestere similar, pentru tarte sarate. Super delicios insa! Va pup cu mult drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. yummyyyyyyy ce bunatate ai tu aici
    pupici draga mea si sarbatori fericite, pline de zambet si caldura!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bunatate frumoasa! E greu sa astepti sa se raceasca ca sa-l tai, mai bine faci doua, unul de frumusete si altul pentru nerabdatori :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,Adela este un aperitiv excelent!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Maria,initial am vrut si eu sa-l fac sub forma de muffins,dar pana la urma,mai ales ca am modificat putin reteta,am zis ca sa-i pastrez forma

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Emily,pentru urari si iti doresc si eu la fel !

    RăspundețiȘtergere
  8. Kadia,sa stii ca l-am racit fortat,l-am scos afara si sa- racit mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata tare bine si mi-ei facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Pansy,asta-i o minune de aperitiv si trebue sa fie de-li-cios!!!Imi plac ciupercile si sectiunea e minunata!!!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce mult imi plac checurile astea aperitiv.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce aspectos arata,sa te uiti ce raspuns,ti-am dat,un an plin de bogatie,sufleteasca,de asta ducem lipsa si tu si eu,din prea multe necazuri,sa dea Domnul sa ne ocoleasca la anul care vine,sarbatori fericite alaturi de frumoasa ta familie,pupici dulci,scumpicutica

    RăspundețiȘtergere
  13. am picat din avion .....draga mea iti doresc din tot sufletul un an nou fericit!!!fie ca toate visele sa devina realitate,toate dorintele se ti se indeplineasca si sa fii mereu sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi sufletului tau.te pup cu multa drag !

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani,un an nou plin de bucurii!!

    RăspundețiȘtergere
  15. va multumesc pentru urari ! si voua tuturor ,va doresc numai bine !sanatate si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti doresc un an nou plin de fericire si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  17. LA MULTI ANI! MULTA SANATATE SI NOROC IN TOATE

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, Panseluta, sa ai un an fericit, cu sanatate maxima!

    RăspundețiȘtergere
  19. E cumpana dintre ani! Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! Un An Nou plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  20. An Nou fericit, cu sanatate, belsug si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  21. fetelor sunteti tare dragute si va multumesc pentru urari pe care vi le intorc cu mare drag

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...