miercuri, 5 mai 2010

Mancare de mazare,mozzarella si pui


Reteta asta este inspirata dintr-o reteta a Adrianei.In varianta originala este cu prosciutto cotto.Eu am adaptat-o pentru pui.

INGREDIENTE:

-1 piept mare de pui
-3-4 felii de afumatura (nu e obligatoriu,dar aroma de fum o face mai savuroasa)
-2 cepe
-1 kg mazare
-2 legaturi marar
-150 g mozzarella
-100 ml vin alb
-sare,piper

MOD DE PREPARARE:

Se taie pieptul de pui cuburi, afumatura, daca folositi,  fasiute si se toaca ceapa.
Eu am fiert mazarea intr-un vas cu presiune,5 minute, ca sa scurtez timpul de preparare



Se caleste ceapa si carnea,cand s-a rumenit carnea adaugam cimbru,piper si stingem totul cu vinul.Lasam pana se evapora alcoolul din vin,apoi adaugam mazarea care poate fi fiarta impreuna cu carnea (caz in care mai adaugam o cescuta de apa ) daca nu o fierbeti in prealabil la presiune,cum am procedat eu.


Amestecam mai dam un clocot,gustam de sare,piper,inchidem focul si adaugam mozzarella taiata cubulete si mararul tocat.Punem capacul peste cratita si o lasam 10-15 minute sa se odihneasca.
Dupa care, pofta buna !

11 comentarii:

  1. Faptul ca are mozzarella ma atrage foarte tare.
    Arata foarte apetisant.
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare imi place, ador mazarea cum ar fi ea, mai ales cea noua mmmmmmmmm, ce bunatate. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place mazarea dar cu mozzarella nu am mancat niciodata.....cu prima ocazie o incerc si eu.O saptamana minunata in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mozzarella.....mmmmm buna in orice combinatie!!!Ma atrage aceasta mancarica!!!!
    Sa ai o zii frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Usor si bun!foarte buna combinatie cu mozzarella!i-mi place!o zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Saptamana asta e mazarea la putere !
    + pui+mozzarella= Bun,Bun !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi place cum se intinde mozzarela.. buna idee. O sa incerc si eu pentru sot ca el e mare amator de mazare ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu uitati vinul ! esential.v-am spus ca afumatura,sau macar aroma de fum de la un sorici ceva ,ii face foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  9. o combinatie inedita dar foarte tentanta.tai de pe lista afumatura si vinul din motive pe care le cunosti.in rest abia astept sa ajung in bucatarie din nou sa vad cum e mazarea cu mozzarella ca asa pofta mi-ai facut....pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  10. bonne idée de rajouter de la mozza, ça ne peut être que goûteux bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  11. j'aime beaucoup les petits pois mais jamais essayé avec de la mozzarella.
    Je note.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...