vineri, 14 mai 2010

Pui thai cu unt de arahide

Daca aveți pofta de mâncare exotică, asta e o rețetă și rapidă și foarte gustoasă. Puteți folosi fie piept de pui dezosat, fie pulpe de pui dezosate și fară piele.

INGREDIENTE: 

-2 piepturi de pui dezosate și fără piele sau  0,7-1 kg de pulpe de pui dezosate și fără piele
-1 ceapă mare
-1 ardei roșu
-2 cm rădăcină de ghimbir rasa ,sau o lg (linguriță ) praf de ghimbir
-1 ardei iute, sau fulgi de ardei iute (opțional)
- 5-6 linguri  sos soia
-2 linguri unt de arahide
-1 lingură amidon
-2-3 linguri de ulei de arahide sau de floarea soarelui
-o ceașcă de apă (240 ml)
-piper

MOD DE PREPARARE:





1.Carnea se usucă într-un șervet , se taie fășii și se rumenește la foc iute în 2 linguri de ulei de arahide sau floarea soarelui, după care se scoate pe o farfurie.

2.În sosul rămas se călesc ceapa , ghimbirul, ardeiul roșu și ardeiul iute dacă folosiți.

3.Se pune înapoi carnea în wok, se amestecă și se adaugă sosul de soia, untul de arahide, se omogenizează, apoi se adaugă o ceașcă de apă,  se dă un clocot și se adaugă amidonul dizolvat în prealabil în puțină apă, apoi se mai fierbe 1-2 minute, până ce se leagă sosul.

4.Se închide focul și se presară cu frunze de coriandru sau pătrunjel.

5. Ca și garnitură la mâncare se poate folosi orez fiert sau preparat cum vă place. În cazul meu a fost orez prajit. Faceți clic pe denumire pentru a afla rețeta.                                                                                                                                                       

Poftă bună !

13 comentarii:

  1. salut pansy
    que dire!!!! ce riz m'est très appétissant il me donne envie de repasser à table
    j'aime beaucoup cette recette
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. Si chiar reusesti sa mananci orezul cu betele????
    Copiez reteta si cat de repede ma apuc(fara bete)!!!Week end frumos (am vazut la stiri ca au dat cod galben in tara...vijelii,grindina...sa ai grija de tine)!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. merci fimere,tu es tres gentille,comme je l'ai dit souvent.

    RăspundețiȘtergere
  4. judy,nu mananc orezul cu betele,ca nu-mi place tehnica si nu am eleganta si dexteriatea sa mananc orez din asta cu bete.
    tocmai am povestit unei prietene pe blogul ei,cum mi-am petrecut o parte din miezul noptii trecute,stand in masina,cu ea in mijlocul strazii sa nu cada copacii peste ea.n-a cazut nici unul,dar stiti voi cum e cu prevederea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun! Si carnita in amidon, cum se face la macarurile asiatice!
    Nici eu nu mananc cu betele, fiica-mea, instinctiv, insa, stie sa le manuiasca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faina reteta. Nici eu nu ma descurc cu betele alea dar, recunosc ca nici nu m-am zbatut foarte tare sa incerc...:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy daca-ti face placere sa vii dupa niste premii!!!!Sa ai week end frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei nu! de data asta vin eu la tine,ai pregatit tocmai pe placul meu,iubesc mancarurile exotice,arata...mmmmmm!mie foame fug sa bag ceva in gura!!!pup si weekwnd placut

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpa mea, am adaugat si aceasta reteta la lista pentru concurs. Este grozava, n-am mai facut un unt de arahide, asa ca voi testa. Un weekend grozav!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pansy, eu sunt in cautare de retete noi si exotice, asa ca probabil am sa incerc cat de curand reteta acesta. Arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si s-a dus tai-tai,pe gat in jos !
    Asta da mancare alunecoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce sa spun... arata bestial !si cemi place macarea thailandeza :) wow

    RăspundețiȘtergere
  13. tot ce am postat eu la mancare asiatica,am incercat sa respect retetele cat de exact.mai ales ca si am multe condimente.la ce nu se gaseste pe aici,prin romania, am postat retete de condimente.asa ca eu zic ca in mod normal nu puteti da gres daca le urmati.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...