sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tort-aperitiv cu zucchini


Reteta asta o am de la prietena mea australianca.Este o reteta consacrata din cate am vazut, se numeste zucchini slice.Eu va prezint o varianta vegetariana,dar ea exista si in varianta carnivora,care contine bacon de exemplu. Daca v-o propun ,fiti siguri ca este o reteta rapida si gustoasa.


Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
masura ceasca=240 ml
- o ceasca faina
- o lingurita praf de copt
-1/2 lingurita sare
- 3-4 linguri de ulei
- 4 oua mari
- 1/2 ceasca de branza rasa ( poate fi cascaval, parmezan,cheddar)
- o ceapa taiata semilune fine sau 4-5 cepe verzi, noi, cu cozi cu tot neaparat ,sau praz la care se foloseste si partea verde
- un zucchini mare ( poate fi si dovlecel de-al nostru obisnuit,dar sa fie fraged,daca nu e, trebuie curatat de seminte dar nu si de coaja)
- piper dupa gust
- 1 ardei iute rosu,pt culoare,optional,daca vrem sa fie mai picant,Daca nu, puteti pune ardei rosu dulce.

Mod de preparare:

1.Se spala bine dovlecelul/zucchini si se taie in 2 pe lungime si apoi in felii nici prea groase nici prea subtiri.
Atentie!!!dovlecelul nu se curata de coaja.
2.Se amesteca in castron dovleceii cu ceapa verde taiata,branza rasa,sare,piper,un ardei iute rosu.
Se presara faina si se amesteca bine cu legumele,dupa care se adauga ouale frecate putin cu uleiul,sau se pot pune fiecare separat,oricum e bine.
3.Se unge un vas de yena cu unt, se toarna compozitia in el si se presara putin parmezan ras sau cascaval de-asupra. In poza asta eu am pus parmezan.

4.Se da la cuptor 35-40 de minute pana s-a rumenit. Creste frumos, nu exagerat de mult dar destul ca sa nu fie lesinata la aspect.

Se taie felii cand s-a racit. E mai buna cand e rece, poate fi tinuta in frigider si 2-3 zile si tot buna e. E buna si calda si rece.
Pofta buna!

Nota: Aceeasi reteta se poate face cu conopida rupta bucati mici . Conopida poate fi inlocuita cu broccoli sau cu sparanghel. La toate variantele astea se poate adauga in compozitie o mana de mazare verde boabe, prospata.

6 comentarii:

  1. Effectivement il semble très bon et il y a beaucoup de ressemblance.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  2. asta-i o reteta care imi place grozav,asa ca zilele urmatoare am s-o fac pe post de mini tarte .sa-mi testez formele primite de la Sorina. sper sa iasa ceva remarcabil !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e foarte bun! :) ati reusit sa faceti mini tartele? (poate le-ati postat si aici)

      Ștergere
    2. Da, le-am incercat , uite varianta aici http://panseluta-violet.blogspot.ro/2011/10/minitarte-cu-legume.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...