miercuri, 6 februarie 2013

Rulada cu dovleac si nuca


Daca aveti vreo foaie de aluat foietaj ratacita prin congelator, un dovleac mic si putina nuca, desertul rapid si aromat e asigurat.

INGREDIENTE :
-o foaie de aluat foietaj
-50 g unt
-un kilogram de dovleac plăcintar
-o cană de nuci măcinate grosier
-o cană de zahăr
-o lingură de scorţişoară măcinată
-1/2 linguriţă cardamom praf
-un plic de zahăr vanilat
-un ou bătut
MOD DE PREPARARE:
1.Se pune la dezgheţat o foaie de aluat foietaj



2.Se curăţă şi se rade dovleacul, apoi se căleşte într-o tigaie sau cratiţă ,în unt, până se înmoaie.După ce se închide focul se adăugă zahărul, zahărul vanilat, nuca măcinată, scorţişoara şi cardamomul.




3.Se lasă foaia pe plasticul în care era ambalată, pentru că ne vom ajuta de el la rulat. Se repartizează deasupra umplutură de dovleac, se pliază aluatul de pe laturile scurte preţ de un cm peste umplutură, apoi se rulează cât mai strâns.în felul acesta umplutură nu se va scurge la copt. Se unge cu ou bătut.
4.Se coace în cuptorul încălzit la 200*C până se aureşte frumos aluatul.
5.Se taie după ce s-a răcit




3 comentarii:

  1. Multumesc Paula.Eu nu prea sun fan dovleac,asa ca am cautat sa "ascund"putin gustul de dovleac cu nuca si mirodenii.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow..............ce bine arata si ce buna trebuie sa fie.nu am mancat niciodata praji cu aceasta combinatie dar cum imi place atat nuca cat si dovleacul sunt convinsa ca aceasta rulada este pe placul meu.pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...