vineri, 24 mai 2013

Pui cu smantana la cuptor


Provocarea secreta a Amei mi-a repartizat luna aceasta blogul Gabrielei Culoare si savoare ,pe care va invit sa-l vizitati.Asa ca am ales dintre retetele ei o reteta de pui simpla si tentanta :Pui cu smantana la cuptor.Fata de reteta originala, care era cu piept de pui, eu am ales sa fac pulpe si am mai adaugat mirodenii,ca ma stiti de-acuma,nu pot fara.

INGREDIENTE:
-700 g pulpe superioare de pui dezosate si fara piele
-250 g smantana subtiata cu putin lapte, ca sa fie mai fluida
-50 g parmezan ras
-2 maini de pesmet
-20 g unt
-1 1/2 linguri amestec de ierburi italiene ,mediteraneene sau de Provence
-un cm de ghimbir ras
-un catel de usturoi maruntit sau ras
-sare,piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
1.Se unge un vas termorezistent, care va merge la cuptor, cu unt
2.Carnea se amesteca cu o lingura de ierburi,sare,piper,ghimbirul si usturoiul  rase si se lasa la rece 30 de minute

3.Smantana se subtiaza cu putin lapte, se amesteca cu 1/2 lingura de ierburi italiene ramasa, se adauga parmezanul ras si se potriveste de sare.



3.Carnea de pui se asaza in vas , se acopera cu smantana, apoi se presara deasupra pesmetul, pe toata suprafata.
4.Se pune vasul in cuptorul preincalzit la 210*C ,timp de aprox 50 de minute (depinde de tipul si grosimea carnii) ,sau pana ce pesmetul este frumos aurit si se retrage de pe peretii vasului.
5.Serviti alaturi de garnitura dorita.Eu am facut mazare trasa in unt si busuioc,presarata la sfarsit cu marar.

Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Mmm arata foarte bine. O sa incerc si eu reteta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ARATA FOARTE BINE. AM INCERCAT SI EU CEVA ASEMANATOR SI A FOST FOARTE BUN

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios. Tocmai am terminat acum. Da , asa tarziu ! . Mi sa facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun, bun puiul asta...iar cu mazare cred ca e demential!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult mazarea si intr-adevar in combinatia asta a iesit,dupa gustul meu, bun

      Ștergere
  5. Bun de tot iar cu mazare... exceptional!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O reteta simpla si cum se intampla de multe ori,gustoasa.

      Ștergere
  6. Delicios! Ma bucur mult ca ai ales aceasta reteta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...