miercuri, 22 mai 2013

Sucuri,sucuri...!


In urma primei etape de concurs Castig timp cu Philips si Gustos.ro am primit spre testare si recenzare storcatorul de fructe Philips HR 1855. Surpriza si placerea mare cand l-am scos din cutie a fost in primul rand culoarea : rosu, cu alb si plasticul fumuriu.

Cum  mai am 2 aparate in culoarea aceasta de rosu, se potriveste perfect la mine in bucatarie.Am vazut pe site ca sunt storcatoare si in combinatia negru cu argintiu, asa ca ai de unde alege ( si asta mi s-ar fi potrivit pentru ca am cafetiera, rasnita de cafea si AirFryerul Philips, plus alte accesorii tot negre).
 L-am scos curioasa din cutie si l-am pus pe blat.Cand sa-l mut la locul lui, ce sa vezi,am tras de el ca de ridichea uriasa : are niste ventuze pe baza, care chiar fuctioneaza si-l fixeaza foarte bine de blat.Cutia in care a venit era destul de mare,cand am vazut-o m-am ingrijorat putin,a propos de locul pe care va sta.Dar diametrul bazei e de vreo 20 de cm si desi este inalt, loc mult nu ocupa.

Prima observatie care m-a facut sa-l iubesc,in afara de culoare a fost gura de alimentare care este multumitoare, 7,5 cm, deci nu-i nevoie sa tai prea marunt fructele sau legumele ce le folosesti pentru obtinerea sucului. M-am gandit ca rosiile incap intregi,sau cel mult taiate in jumatate,daca sunt prea mari !!! Ceea ce e super pentru sucul de rosii.Acuma sa-l pun la treaba si va mai spun





Cert este ca demontarea,spalarea si montarea  este usoara si nu dureaza mai mult de un minut.  Taietorul si  sita, care este fin polisata si tratata, face posibila curatarea rapida a resturilor, cu o perie de vase, fara sa ramana infundata, ceea ce este mare lucru.
Dupa ce l-am pus la lucru,am mai constatat ca a trecut proba de foc, din punctul meu de vedere,al curatarii dupa ce am stors morcov si sfecla, care de regula, la un storcator obisnuit, lasa plasticele colorate. Ei bine, am spalat obisnuit,adica la fel ca pe restul componentelor si s-a curatat imediat.
Am postat doua retete diferite, spre incercare si am constata ca am obtinut suc mai mult decat in mod obisnuit,asa ca ce spun ei in reclama aparatului ca se extrage cu 10% mai mult suc e adevarat.
Ca sa va conving de concluziile mele va propun doua retete,una de suc de fructe, si alta absolut minunata de legume (si doua feluri de fructe )

Suc de pere, mere si pepene galben ( cantalup)
Un suc sanatos si revigorant ,doar are ghimbir, foarte simplu de executat.


INGREDIENTE:
-1/2 pepene galben (cantalup)
-un mar verde
-2 pere
-un kiwi
-un cm radacina de ghimbir
-1/2 lamaie verde sau galbena
-1/2 lingurita seminte de busuioc dulce (optional)

MOD DE PREPARARE :
1. Se curata pepenele galben de coaja si seminte si taie felii. Se spala restul fructelor si se taie la dimensiunea gurii de alimentare a storcatrorului de fructe, in cazul meu marul si perele au trebuit taiate in doua,intrucat diametru lor a depasit 7,5 cm.
2.Adaugam pe rand pepenele,kiwi-ul, marul, perelele, ghimbirul si jumatatea der lamaie verde,cu coaja cu tot.Semintele de busuioc dulce se adauga cand sucul e gata,sunt doar pentru aspect si putina textura, dar se poate foarte bine si fara.
3.Se poate servi cu felii de kiwi sau lamaie verde si cuburi de gheata

SUC DE SMOCHINE SI LEGUME




Un suc incredibil de bun, ce merita din plin incercat.(smochinele ,probabil ca stiti deja, sunt bogate in  fibre, vitamine si antioxidanti.Restului legumelor le cunoasteti proprietatile cu siguranta).Am folosit smochine uscate si rehidratate in loc de smochine proaspete, (care sunt de preferat,dar daca n-ai smochin curte....) , pentru ca ii dau o aroma aparte si dulceata.

INGREDIENTE:



-5 smochine proaspete sau 10 smochine uscate si rehidratate
-un morcov mare
-o sfecla mica curatata de coaja
-un bat de telina (apio)
-un mar
-1/4 castravete de sera
-1/2 lamaie

MOD DE PREPARARE:

1.Smochinele,daca nu sunt proaspete ci uscate, se pun in apa fierbinte la rehidratat.Pastrati jumatate de pahar din apa in care au stat
2.Se spala toate legumele si se curata de coaja doar sfecla si morcovul (daca are coaja mai groasa)
3.Se introduc pe rand in storcatorul de fructe smochinele, jumatatea de pahar de apa in care s-au rehidratat, morcovul, sfecla, marul, tulpina de telina, castravetele (necuratat de coaja, dar spalat) si la sfarsit jumatatea de lamaie( bine,bine spalata) cu coaja cu tot.Daca e prea cald, cateva cuburi de gheata nu-i strica .


Pofta buna !







2 comentarii:

  1. tare misto,storcatorul ,mi-a placut chestia cu ridichea uriasa!
    nu te vad pe gustos ,ai trimis recenzia ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...