luni, 28 aprilie 2014

Salata de naut cu spanac,chorizo si masline


  Îmi plac cârnații chorizo cu aroma, gustul și textura lor inconfundabilă.Cei mai buni pe care i-am găsit eu aici, au fost cei de la Lidl, unde au și variantă iute și una obișnuită.Iar combinația lor cu năut și spanac este una câștigatoare. 

INGREDIENTE:
 -o conservă de năut scurs și clătit
 -2 linguri ulei de măsline
 -2 căței de usturoi feliați fîn
 -40 g de măsline 
 -100 g cârnat chorizo sau alt cârnat afumat și picant
 -2 mâini de spanac proaspăt
 -sare, piper după gust
 -mărar verde tocat

 MOD DE PREPARARE:

 1.Tăiați cârnatul cubulețe și frigeti-l intro tigaie antiaderentă, adăugați uleiul și usturoiul și căliți-l 30 de secunde până se infuzează uleiul cu aroma de usturoi.
 2.Adăugați năutul, condimentați cu sare și piper după gust și lăsați pe foc mediu circa 2 minute, amestecând continuu.

 3.Adăugați măslinele și spanacul, amestecați câteva secunde până ce spanacul se înmoaie și stingeți focul.

 4.Serviți salata caldă presărată cu mărar  verde tocat.

 Poftă bună ! 

2 comentarii:

  1. Imi place nautul, imi place mararul, maslinele le culeg de la baieti din farfurii mai mereu...nu stiu daca cu chorizo as face o alinata buna, dar per total as putea deveni addict la salata matale! ;), Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca putina afumatura nu-i strica salatei asteia.Pupu-te!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...