vineri, 12 noiembrie 2010

Paste ardelenesti

Asta-i una din mancarurile mele preferate din copilarie,atata doar ca atunci,mama facea pastele aste cu branza de vaci proaspata.Eu le-am facut acum cu cascaval,telemea  si parmezan.Esentialul in reteta asta atat de simpla e slanina afumata.

INGREDIENTE :
-1 pachet de paste fainoase de 500 g de care va plac.
-200 g slanina afumata
-100 g pastrama afumata (asta e optional,pentru ca e suficienta slanina)
-200 g cascaval ras
-200 g telemea  rasa
-1 Lg parmezan ras
-smantana pentru servit

MOD DE PREPARARE :

 -pastele se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj si se strecoara
-slanina ,afumatura se taie feliute mici si se prajeste pana se rumeneste
-se adauga pastele peste afumatura ,apoi cascavalul,branza si se amesteca inca un minut pe foc.
-se serveste presarata cu parmezan si stropita din belsug cu smantana.
Simplu,colesterolic dar tare bun ! slanina afumata de casa ii da o savoare deosebita.In lipsa slaninii evident ca merge cu orice afumatura mai grasa.

13 comentarii:

  1. Si noi le mancam cu branza de vaci.Sunt dementiale.E una din mancarurile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  2. periculoase de bune ce sunt. dar pas ca dupa luam proportii mari

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pentru noi este o mincare preferata!Eu de cele mai multe ori ,fac asa:fierb pastele ,le scurg,nu chiar de tot ,adaug brinza,pun iarasi pe foc ,amestec sa se topeasca brinza.....si gata!
    Delicios!

    RăspundețiȘtergere
  4. ca sa vezi,ce mancaruri simple preferam!

    RăspundețiȘtergere
  5. I like this pasta dish. I`ve voted. Good luck.!!!
    Big hug

    RăspundețiȘtergere
  6. Yummy , yummy , salivez de pe acuma ! Musai sa fac reteta asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. j'aime bien les pâtes au fromages c'est un plat délicieux
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  8. si noua ne plac pastele asa,"colesterolice"!foarte bune!fac si eu,ca tot am afumat slanina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Moi aussi j'adore les pâtes + crème et fromage : le bonheur.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am o matusa la Timisoara si la fel le face, la ea am mancat prima data si de atunci am ramas fan:) Astazi le fac si eu sigur, mai ales ca am o slaninuta afumata de casa cu putina carnita, merge la fix!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...