luni, 6 septembrie 2010

Musaca de vinete

asd

Vedeta perioadei asteia,la noi in casa,este muscaua de vinete.O fac ca toata lumea,atata doar ca condimentez mai special carnea.

INGREDIENTE :
-3 vinete mari
-1 kg carne tocata de vaca
-3-4 cepe mari tocate
-1 ardei iute sau pasta de ardei iute
-1 Lg menta uscata ( sau verde )
-1 lg ghimbir macinat
-sare,piper
-6 rosii mari
-parmezan ras
-ulei
-smantana

MOD DE PREPARARE:

-se toaca ceapa si se caleste impreuna cu ardeiul  iute

-se adauga carnea si se gatesc impreuna pana ce s-a evaporat toata zeama lasata,apoi se potriveste de sare ,piper si se adauga menta si ghimbirul.
-vinetele necuratate de coaja se taie rondele,se presara cu sare si se lasa la scurs intr-o strecuratoare,minim 1/2 ora.

-apoi se preseaza usor si se prajesc pe fiecare parte in ulei,dupa care se scot intr-un castron.
-intr-o cratita se pun stratuturi vinete,carne,rondele de rosii si parmezan si se termina cu rosii.uleiul lasat de vinete se pune in cratita,apoi se pune la cuptor pana rosiile prind o crusta frumoasa
 -se serveste cu smantana.

12 comentarii:

  1. Buna!Imi vizitezi si mie blogurile,please?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult vinetele, dar musaca cu vinete n-am mancat pana acum. Arata incredibil de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmmm... ce as manca si eu... tare buna trebuie sa fie... Multumesc si de premiu... am sa il ridic cand imi rezolv problemele de net .. acum nu pot copia poze de pe alt blog...

    RăspundețiȘtergere
  4. J'aime beaucoup la moussaka et je trouve la présentation individuelle très jolie.
    Bonne semaine et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  5. kadia,musacaua originala se face cu vinete.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai am gustat din cea mai buna musaca pe care am mancat-o, reteta este delicioasa! Usor de facut, si incredibil de buna! Multumesc, Pansy, pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmm... ce bunatate!
    Abia astept sa o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  8. kadia sa-ti fie de bine.ma bucur ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  9. danutza,fa-ti curaj,merita toti banii !

    RăspundețiȘtergere
  10. jolie présentation et bonne recette
    bonne à noter
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...