miercuri, 29 septembrie 2010

Pangasius cu capere gatit in vas Zepter

 Nu prea imi place mie pangasius,nu din cauza zvonurilor cu Mekong-ul,dar nu imi place gustul lui. Cercetand ce e cu pestele asta,am constatat ca la originea zvonului sunt francezii pentru ca piata lor a fost invadata de pestele asta ieftin ,vietnamez,ceea ce a dus la scaderea vanzarii de peste autohton.In general nu imi place pestele cu gust accentuat de mal.Prefer pestii de apa iute sau cei de mare.Dar a cumparat sotul meu ,asa ca a trebuit sa-l gatesc si zic eu ,rezultatul nu a fost rau.Cand am pesti de tipul asta ii condimentez cat mai aromat ,sa contracarez gustul (se preteaza bine la curry de peste) si iute.Eu l-am gatit in vas zepter,dar cine nu are,poate utliza o tigaie antiaderenta.

INGREDIENTE:
-fileuri de pangasius
-ulei de masline
-lamaie
-2 catei de usturoi zdrobiti
-1 Lg capere (le ador la mancarurile de peste)
-piper cu lamaie (condiment de la Kamis)
-creole seasoning (este un amestec de condimente pe baza de ardei iute si usturoi si alte condimente pe care ei nu le mentioneaza )
- sos soia
-sare,daca credeti ca mai este necesara,avand in vedere ca sosul de soia e sarat.

  MOD DE PREPARARE:


- fileurile se stropesc cu lamaie,sos de soia si restul condimentelor si se da la rece pentru o jumatate de ora.
-se stropeste vasul de frigere cu foarte putin ulei de masline (normal,rafinat, nu extravergine ) si se stoarce zeama de la o jumatate de lamaie,se incinge si se adauga pestele .
-dupa 2 minute,se intoarce pe cealalta parte, se adauga caperele si se stropeste iarasi cu sos de soia..Daca e nevoie se mai stoarce lamaie.Trebuie sa se formeze un mic sosisor acoloSe frige inca 2 minute si se scoate pe un platou sau farfurie.

-noi l-am mancat cu o salata simpla verde cu ceapa rosie,asezonata cu ulei de masline extravergine si lamaie.

11 comentarii:

  1. Pany, cu cate condimente ai "tratat" pestele, era imposibil sa mai aiba miros de mal, cred ca a fost delicios. La capitolul peste, in topul preferintelor noastre se detaseaza net pastravul- il adoram! Dar, din solidaritate cu tine (amandoua posesoare de vase minune), am sa iau si eu pangasius si am sa testez reteta :-) Referitor la capere, ultima data le-am papat in combinatie cu somon...offf super combinatia, fin si delicios! Iti doresc o seara minunata si multumesc de pont, acum stiu ce gatesc in weekend ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. fetelor,e de bine cu imbalsamarea,cat despre pastrav,este pestele meu preferat din pestii de apa iute,sau pentru ca e un peste de apa iute.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma chère pansy
    j'aime bien tes recettes ont l'air délicieuses
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mai iau din cand in cand pangasius, il imbalsamez si il fac la cuptor. Imi place mie mai mult asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mari draga,eu avand cratitile astea,nu-l fac la cuptor,da'sigur ca e bun si asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine si cu toate condimentele trebuie sa fie foarte gustos.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, adica ti-ai luat portia de omega 3? glumesc!!arata tare fain.puuup

    RăspundețiȘtergere
  8. yafa draga,asta chiar eplin de omega 3 la cat de gras este

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine arat Parca il aud sfaraind :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...