joi, 15 aprilie 2010

Salata de oua sau ce putem face cu ouale de Paste ramase


Cum mi-au mai ramas cateva oua de la Paste,am hotarat sa le transform intr-o salata simpla,dar gustoasa pe care am servit-o alaturi de  bruschette cu rosii si mozzarella
Deci ouale fierte le-am taiat cubulete si am adaugat cateva fire de
ceapa verde
patrunjel tocat,
sare,piper,
ulei de masline si
otet din vin alb,dupa gust.salata trebuie sa fie mai acrisoara.
Am amestecat totul cu grija,sa nu se zdrobeasca prea tare galbenusurile.
In castronase am pus salata verde (cu rosii,ridichi,ceapa verde,usturoi verde),iar deasupra o lingura de salata de oua.

8 comentarii:

  1. Ce bine arata... e o idee tare buna pentru un pranz mai lejer sau de ce nu chiar o cina ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmmmmm!I-mi plac la nebunie bruschettele,eu le fac des vara, sant foarte bune,arata totul foarte bine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrat (prin link) - chek; citit - chek; placut - chek; votat - chek; comentat - in curs; abonat - UNDE-i abonarea prin mail la postari?
    (Daca decideti sa oferiti abonare SI prin mail, rog postati instiintare SI sub forma unui comentariu la ACEST articol, ca sa ma "gaseasca". Multumesc!)

    RăspundețiȘtergere
  4. da olguta sunt grozave si se fac tac-pac,de asta am si postat reteta.

    RăspundețiȘtergere
  5. victor,multumesc de vizita .am sa cercetez cum e cu abonarea.deocamdata este in josul paginii o abonare la postari,dar vad ca numai pentru gmail.la modelul asta de fata a blogului vad ca nu am si yahoo.dar am observat ca ai profil pe blogger deci s-ar putea sa ai si o adresa de gmail si in cazul asta te poti abona,din josul extrem al paginii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorry! (Ou bien "desole"! - mi-am "pus bine" accentele langa diacritice :)) ) (IMI FACUSEM adresa gmail, da' "am pierdut-o" pe undeva, nu mai reusesc s-o mai accesez - e adevarat ca NICI n-o tin minte (de parca as mai avea ce tine!)!)
    PROFIL de bloger oi fi avand, da' blog nu - cunostintele imi sunt mult prea limitate si disparate (neinchegate intr-un sistem) atat in domeniul operare PC cat si in domeniul virtual.

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am pregatit ieri o salata de oua:)) dar am pus si maioneza

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca este o metoda minunata de a folosi ouale fierte ramase.momentan n-am oua fierte dar de dragul salatei,la ce bine arata, fierb oua ca doar nu-i mare greutate.pup pansy

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...