duminică, 24 martie 2013

Muffins cu cafea si ciocolata alba


Luna aceasta,deja cunoscuta si indragita Provocarea secreta a Amei a poposit in bucataria  Laurei si a lui Mimmi ,iar mie mi-a fost repartizat blogul Alinei Dulciuri si nu numai, de unde am ales aceasta reteta aromata de muffins.Reteta originala o gasiti aici .
Acuma daca-i muffins sau caupcake,e alta discutie.Am cercetat ce si cum despre aceasta diferenta si am sa fac un post separat despre asta,pentru ca ce am vazut eu pe blogurile noastre nu este tocmai in consonanta cu documentarea mea.Dar sa trecem la treaba.

INGREDIENTE:
ptr.12 bucati

-300 g faina
-un plic praf de copt
-200 g zahar
-2 pliculete zahar vanilat
-1/4 lingurita sare
-2 oua
-6 linguri de iaurt
-80 ml ulei
-90 ml cafea foarte concentrata (eu am pus espresso)
-50 g ciocolata alba
-coaja rasa de la o lamaie sau portocala
-esenta de rom sau lichior de cafea

MOD DE PREPARARE:
1.Se amesteca ingredientele uscate : faina,praful de copt,zaharul,zaharul vanilat,coaja rasa de lamaie sau portocala
2.Se amesteca apoi ingredientele lichide: ouale,iaurtul,uleiul,cafeaua


3.Se toarna ingredientele lichide peste cele solide si se mixeaza 


4.Formele de briose se ung cu unt sau se pulverizeaza cu ulei, se umplu pe jumatate cu compozitia de mai sus, se presara cu ciocolata alba taiata bucatele, apoi se continua umplerea formelor pana la 3/4 din capacitatea lor.
5.Se coc in cuptorul preincalzit la 180*C timp de aproximativ 20 de minute sau pana trece proba scobitorii.


6.Se decoreaza dupa preferinta, eu am ales sa decorez cu dulce de leche a carui reteta o gasiti aici

8 comentarii:

  1. bine venite pentru cafeaua de maine dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se ve lindo e irresistible una gran delicia...FELIZ SEMANA SANTA ....abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  3. 'ceai ca o sa faci un post separat cu despre diferenta dintre muffins si cupcakes, io zic sa introduci si briosele si tartele in ecuatie, ca-s chestii diferite: briose, tarte, muffins, cupcakes. Sunt si silicoane diferite pt toate, am gasit la Auchan de briose, tarte si de muffins.
    Votez cu muffins-urile, ca-s facute cu ulei si nu cu unt si hmmm... mai putin zahar, mai putine oua, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm, foarte reusit si delicios de apetisant, iti lasa apa in gura doar cand privesti..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...