luni, 8 februarie 2010

Maioneza dietetica

Maioneza asta e dietetica pentru ca nu foloseste galbenus de ou,cel care este colesterolic.

INGREDIENTE:
1/2 borcan mustar knorr clasic (cu asta am constat eu ca sunt cele mai bune rezultate.)
1 albus de ou (se poate si fara dar albusul,atunci cand este amestecat cu legume ii da culoarea necesara produsului finit  )
 aprox 1/2 l ulei
zeama de lamaie dupa gust
sare
Se poate fluidiza la sfarsit ,daca e nevoie cu iaurt fara grasime sau apa.
Procedeul de preparare e exact la fel ca pentru orice maioneza.

 

 

4 comentarii:

  1. Recomand maioneza asta la toata lumea ! Pe linga ca ca este fff gustoasa e si usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. am s-o incerc,fiindca noua ne plac anumite mancaruri cu maioneza si a ta e pe deasupra si dietetica,eu puneam si galbenusul(acum am sa-l scot)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am facut maioneza dietetica pana acum,si nici nu am stiut cum se face,evitam sa prepar mancaruri cu maioneza pana acum doar pentru faptul ca e colesterolica.de acum inainte am sa fac salate si altele cu maioneza asta.Merci,Pansy!pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta ideea! Eu faceam, dar fara albus de ou, insa totul depinde de calitatea mustarului. Eu folosesc de la un timp numai din cel fara amidon si alte E-uri, numai din faina de muster, otet, sare si apa. Nu stiu cum se va comporta la maioneza insa... Multumesc pentru idee.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...